توضیحات

نام پروژه : ساختمان مسکونی شماره یک

محل : مشهد

نوع اتصال : اتصال جوشی

خدمات : طراحی ، تولید و نظارت بر اجرای مهاربندهای کمانش تاب (BRB)


مهاربند کمانش تاب BRB در این پروژه که از جمله ساختمان های مسکونی اجرا شده با این فناوری در شهر مشهد است، جایگزینی مناسب برای دیوار برشی بوده است. BRB در نتیجه اصلاح رفتار مهاربندهای معمولی و رفع مشکل کمانش فشاری در دهه هشتاد میلادی در کشور ژاپن ابداع معرفی شده است.

از سال 1396 این فناوری به طور گسترده توسط شرکت پویا تدبیر ویرا طراحی و تولید شده است و تاکنون کارفرمایان و طراحان پروژه های مسکونی در شهر مشهد یکی از اصلی ترین مشتریان این محصول بوده اند. سازه مشهدی اصطلاحی است که به نوع خاصی از ترکیب اسکلت فولادی و دیوار برشی اطلاق شده و این روزها در میان مهندسین و کارفرمایان کیفی نگر در استان خراسان ، کفایت عملکردی آن در قیاس با سیستم های نوینی ماننده BRB ، موضوع بحث و بررسی می باشد. ضوابط مبحث نه جدید در موضوع دیوار برشی ویژه  که بسیار سختگیرانه شده است، خود یکی از انگیزاننده ها جهت جایگزینی دیوار برشی ما سیستم مهاربند کمانش تاب می باشد.
کارشناسان فنی ما در شرکت پویا تدبیر ویرا ، مطالعات امکانسنجی فنی و اقتصادی بسیاری را در موضوع کاربرد BRB در پروژه های ساختمانی استان خراسان و شهر مشهد به انجام رسانده اند. عمده مطالعات بر ساختمان هایی با زیربناهای متعارف شهری نشان می دهد که کاربرد BRB دارای برتری های فنی قابل توجه بوده و در عین حال از منظر اقتصادی با دیوار برشی قابل رقابت است.

تاکنون در نتیجه این بررسی ها، پروژه های متعددی در شهر مشهد به مرحله اجرایی رسیده است. ساختمان مسکونی شماره یک از جمله این سازه ها در شهر مشهد است که عملکرد مناسب BRB نظر کارفرمای محترم را جلب کرده است.

لازم به ذکر است که شرکت پویا تدبیر ویرا با هدف توسعه هر چه بیشتر اجرای پروژه های ساختمانی با مهاربند کمانش تاب BRB در استان خراسان و به ویژه شهر مشهد ، تولیدات خود را با شرایطی ویژه عرضه می کند. خدمات ما شامل مشاوره در مرحله تصمیم گیری، طراحی سازه، اجرا و نظارت بر اجرا و مشاوره در زمینه تبلیغات و برندینگ ساختمان می باشد.

می توانید با مراجعه به بخش پروژه ها، از دیگر پروژه های اجرا شده در شهر مشهد و سایر شهرهای کشور اطلاع کسب فرمایید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش گالری فیلم، گزارشی تصویری از اجرای مهاربندهای کمانش تاب BRB در استان خراسان را ملاحظه نمایید.